måndag 8 december 2008

Lite tips!



God kväll alla vänner och alla ovänner!


Ikväll så har min son suttit och lärt mig lite ur Photoshop!


Måste jag säga att det blev många skratt!


Tänkte att jag skulle lägga in dagens lilla tips här i bloggen.Jag har bestämt att mina tips kan vara allt ifrån en webbsida eller en bra bok, en film på youtube, en bra skiva eller en bra pryl helt enkelt!

Idag blir det en sida som heter "Cool stuff"



Det är den perfekta sidan att handla julklappar till personen som redan har allt.Här finns så många roliga prylar!

Själva köpte jag och sonen några små djur som kallades "Triops" där.

Det var små varleser som man fick ägg till och hällde sedan dem i ett litet akvarium.

Det var faktiskt kul att titta på dem!

Så vill jag lägga med en liten youtube film här med min favoritmusik just nu!
Bara lyssna och njut!
God Natt!











Inga kommentarer: