tisdag 28 juli 2009

Han åker bort imorgon


Hej igen!
Ikväll har jag packat min sons väskor inför hans resa till Göteborg imorgon.
Fy vad jobbigt det är att han skall åka.Samtidigt så är jag så glad för hans skull.
Så det är med dubbla känslor jag släpper iväg honom.Jag har inga som hellst problem
med att han skall bo hos min bror och hans familj.Det känner jag mig 100% trygg med.Men flygresan....Nej, jag orkar inte tänka på att han imorgon skall åka flygplan imorgon.
De närmast kommande dagarna så tänker jag ägna mig åt läsning av böcker som jag inte hunnit att fördjupa mig i.
Det är sådant som ofta får stryka på foten när man har sonen och hans kompisar här.Jag brukar tillbringa min tid så mycket jag kan och orkar tillsammans med dem.
Sov gott till er alla!
PS:Lägger med en bild på kvällshimlen idag tagen från min balkong.

Inga kommentarer: