onsdag 1 juli 2009

Ebba och hennes ungar!


God kväll!
Kom hem lite sent ikväll.
Jag, sonen och sonens bästa vän har vart och besökt min goda vän Lili-Ann och hennes man Christer.De bjöd på pasta, revbensspjäll och sen fick vi jordgubbar med glass.Vi åt så vi nästan sprack.Och så fick umgås och kela med deras underbara katter.Sedan fick vi träffa lilla Ebba och hennes ungar...Jag säger bara:
-Gud så sött!!(Nu sitter jag med ett sådant där fångt smile som man bara får när man är riktigt förälskad)
Ebba är en fantastisk kattmamma.Hon visar stort tålamod med de små!
Sen fick vi se Christer träna deras Lagotto-hund "Yenta".Han höll en pinne med en kula i toppen, som Yenta skulle markera med nosen i olika lägen.När hon markerade kulan med nosen så fick hon belöning.Det var verkligen jätte kul att få titta på.
Tack Lili-Ann och Christer för en underbart trevlig dag!

Har nu suttit i en och en halv timme och försökt få med ett par filmer med Ebba och hennes ungar att lägga in här ifrån photobucket.
Lägga in filmer har jag ju gjort förr här så det borde funka, men tyvärr gör det inte det ikväll av någon anledning...Grrrrrr
Natt morr på er alla!
/Mezzzanina

Inga kommentarer: