onsdag 8 juli 2009

På väg ut på landet


Halloj på er!
Idag har jag vart på syncentralen.
Man kan nog säga att jag hade synfel...he he he!
Det var så pass illa attt det visade sig att jag faktiskt är blind på en stor del av mitt högra öga, så det är mitt vänstra öga som tagit över största delen av synen.
I alla fall så beställde de riktiga inprovade läsglasögon som jag får om någon vecka med posten.
Sedan efter sommaren så skall syncentralen komma hem och prova ut något förstoringsprogram till mina datorer samt att jag dessutom får speciella glasögon att ha enbart när jag sitter vid datorn.
Idag i bloggen vill jag tacka min mycket goda vän Barbro för att hon tog med mig och sonen på hundutställningen som var här på Gotland här om dagen.
-Tack Barbro för att du stod ut med oss!
Nu mina vänner, så försvinner jag från bloggen några dagar.Jag skall nämligen hälsa på min mor på landet.
Ta hand om er så länge!
/Mezzzanina

Inga kommentarer: