söndag 19 juli 2009

Sonens födelsedag


God kväll!
Idag blev min son 14 år.
Så idag gör jag ett undantag och lägger in en bild på honom i bloggen.
Annars har jag som princip att aldrig lägga ut sonen på nätet.
Jag har många gånger hört mina mamma säga till andra människor:-Tänk vad ungarna växer, tiden går ju så fort..
Idag var det jag som hade samma tankegångar som min mor haft..Vad fort tiden går och så fort han har växt upp...
Dagen började med att min far dök upp och firade sonen vid lunch.Vi åt prinsesstårta (Hmm får nog kalla den prinstårta idag)och tittade på fotografier och samtalde med morfar.Tiden rann iväg allt för fort.
Sedan vid fjorton tiden så trillade det in flera gäster.
Min mamma, min sons flickvän "Emma" och hennes farmor, vårgoda vän "Lili-Ann" och sonens far.
Alla hade de verkligen från hjärtat tänkt noga ut hur de ville fira min son.Jag blev nästan rörd till tårar när jag såg detta.
Imorgon fortsätter kalaset.Då skall sonen och flickvännen "Emma" samt sonens bästa vän "Rasmus" iväg till "Bodaborg"
Om ni vill veta vad det är så titta då in på denna länken:
http://www2.bodaborgvisby.se/
Nej nu måste jag vila så att jag orkar med kalas även imorgon.
God natt allihopa!

Inga kommentarer: