tisdag 30 juni 2009

Ebba har blivit mamma!!!!


I morse så ringde min väninna "Lili-Ann.(Det är hon som är ägare till lilla Ebba som jag är fodervärd åt)
Ebba har idag fått tre kattungar!!En hane och två små töser!Och vad Lili-Ann har berättar så är Ebba en jätte duktig mamma!
Jag måste erkänna att jag nu drar en lättnadens suck när jag hört att allt gått så bra.Man oroar sig ju ändå när man blivit fäst vid en så mysig katt som Ebba är.
Men jag vet ju också att Ebba har haft en bra och kunnig barnmorska till hjälp vid födseln.(Eller hur Lili-Ann!)Imorgon skall Lili-Ann hämta oss så att vi får åka hem till henne och se de små miraklen!Det skall bli så kul!Då skall jag fota kattungarna så att jag kan lägga in en bra bild på dem här i bloggen.Så titta gärna in här sent imorgon kväll så skall ni få se världens finaste kattungar!
Jag lägger också med en länk till Four-X katter där det med all säkerhet kommer att komma in fler bilder på F-kullen snart.Så titta gärna in där för där finns sååå fina katter att man vill ta hem dem allihopa!
http://www.four-x.com/
Nattkramar
/Mezzzanina

Inga kommentarer: