söndag 7 juni 2009

Det blev ingen ny bakgrund...för tillfället!


God kväll igen!
Nu är sonen hemma och allt är frid och fröjd igen....nästan....
Min födelsedag kommer mycket snart.
Jag har egentligen inget emot att bli lite äldre, men jag gillar inte firandet.
Däremot så är jag stormförtjust i att fira andra och hitta på lite extra jäkelskap på deras årsdag.
Nog om det.
Nu har jag suttit i två kvällar och försökt lära mig hur jag skall kunna förnya min bakrund här på bloggen mot en som jag hittat på nätet.
Jag lyckades faktiskt lära mig hur man får dit den.men när jag klistrat in koder osv så valde tur nog att trycka på "FÖRHANDSGRANSKA" istället för "SPARA"
När jag fick upp bloggen i bild så såh jag att alla webportaler som ligger till höger i bloggen försvunnit.
Jag valde då att avsluta det hela och fråg lite folk på "bloggande Ifoks" om det verkligen inte skulle finnas några ikoner för webportaler kvar efter jag bytt bakgrund.Och mycket riktigt.De skulle försvinna.Så tills vidare får ni dras med bakgrunden som är på bloggen just nu.

Kunskap är det vi har mellan morgonen och aftonen.
Vishet det vi har mellan aftonen och morgonen.
Hat är det vi har mellan näsa och nacke.
Kärlek det vi har mellan hjärta och hjärna.


Det är föresten jag som själv har fotat trädet ni ser.Fotot är taget nere vid golfbanan i Slite.
Nu måste jag nog lägga mig för ikväll.
"Den som ska vakna ordentligt måste ha sovit ordentligt."


Sov gott ni alla!
/Mezzzanina

Inga kommentarer: