söndag 1 februari 2009

Krämpor

Hej kära vänner!
Det verkar precis som om att bara för att jag äntligen har fått igång min kära blogg och dessutom lyckats att få lite läsare, så har helt plötsligt allt vänt sig mot mig....
-Mezzzanina, du ska inte komma och tro att du är en bloggare...ha ha ha!
Först var det den lilla datorn som jag inte fick internet att funka på, sen krashade den stationära datorn.Sedan blev sonen jätte sjuk i halsfluss och ikväll så ligger jag själv här och kan inte svälja och har feber.
Men skam den som ger sig...Jag tänker ändå skriva in några rader här (även om det kanske inte blir ett lika långt inlägg här ikväll)
Men man brukar ju säga:
-Underbart är kort!
Idag ville jag nämna något som roar både mig och min son på vardagarna.
När vi går upp innan sonen skall iväg till skolan, så brukar vi sätta på tvn och ha programmet:
Vakna, med the voice på kanal 5.Det är faktiskt ett roande morgonprogram med humor och massa bra musik samt att jag ger alla tre programledarna
5 Solar och MVG i betyg!
Lägger med en liten länk till programmets hemsida:
http://www.thevoice.se/
Tyvärr så kan inte vi gotlänningar höra The voice på radion utan det är tydligen enbart för gräddfilen på fastlandet.Jätte tråkigt faktiskt!
Men vi kan i alla fall få ta del av morgonprogrammet på tv, så man skall väll inte klaga antar jag..
Jag lägger med en underbar låt med Timberland som var den första låt jag hörde när jag för första gången råkade knäppa på programmet "Vakna med the Voice":



Nu skickar jag er alla lite hostiga godnatt-pussar!
PS:De smittar inte över nätet!!!

Inga kommentarer: