torsdag 5 mars 2009

Har gått med i "twitter"


Hej på er igen!
Jag har nu gått med i "twitter".För er som inte vet vad "tvitter" är så kan jag berätta att det är en sajt som man registrerar sig på och skapar en enkel liten profil om sig själv.Sedan kan man gå in när man vill (lite då och då) och med en kort mening berätta vad du gör för tillfället.
Du kan följa vänner och andra människor vad de gör för tillfället.
Sidan är betydligt enklare än "facebook".Inte alls så avancerat.Dessutom så får man inte en massa inbjudningar och liknande.Det är också ganska så skoj att få se vad folk över hela världen hittar på!
Jag lägger med en länk här så att ni kan kolla in "twitter"!



Nu skall ni alla veta att jag ser fram emot att få se vad just ni hittar på lite då och då på twitter!Kom igen nu...Jag utmanar er!
Igår kom min nya mobil!!!
Jag har för en gång skull faktiskt köpt mig en riktigt fin nalle nu.Det känns ganska skönt efter all tid med usla mobiler som jag stått ut med.Det är en Sony Ericsson w380i som är plommonfärgad.
Nu skall jag bara göra den lite personlig, skaffa egna mobilsignaaler och liknande.
Jag uppskattar tips med bra mobilkul om ni har någon sådan!Däremot inte sidor med Jamba.
Jag har tidigare gjort misstaget att regga mig och beställa från "Jamba".Jag fick inte det jag beställt till min mobil från dem.Inte hjälpte det heller att skriva till dem och säga att man inte fått det man beställt.De svarar inte på mina mail.Så jag anser dem vara en bluffsida.
Däremot finns det en sida som heter "Inpoc".Från dem så får man det man har beställt.dessutom så går de inte och drar pengar från ens mobil när man reggat sig hos dem.Så om ni vill ha ett tips på lite mobilkul så testa "Inpoc"!
Nej, nu skall jag nog ta mig in på twitter och berätta att jag nu har bloggat lite!
Bloggkramar till er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi. I'm trying to reach you so I can answer your comments from Klubb**. Please write to me at: redwineman@hotmail.com Thanks. Brad in Skåne