onsdag 25 mars 2009

Ebba is in heat

Halloj igen!
Idag började vår lilla exotic katt Ebba som jag är fodervärd åt att löpa.
Igår och inatt var allt som vanligt.Men i morse när jag skulle klappa om henne lite så fick jag en kattrumpa i ansiktet och ett vrål tillbaka.
Jag trodde att när ett katthona börjar att löpa så skulle det liksom komma stegvis.Men när jag tog upp Ebba i morse så var det som om jag tryckt på en oåterkallelig knapp.
Okej...Detta var ju inte helt oväntat, så det är bara at gilla läget tänkte jag.Men vad jag inte riktigt tagit med i beräkningen var de andra katternas intresse.Och särskillt inte min steriliserade katthane Flippens intresse.Var gång jag vände bort huvudet så hade Ebba och Flippen sex.Oh my god!
Jag tog då bort Flippen från Ebba och tänkte att:-Jahaa, nu kommer nog kanske Ebba få vara ifred..
Men när jag hade Flippen åt sidan så tog sig Ebba till Flippen och klättrade och åmade sig på honom tills han hängde på.Oh my god...Min lägenhet har förvandlats till en stor katt-sex orgie.
-Gud, ge mig styrka att klara detta!
/Mezzzanina

Inga kommentarer: