lördag 14 juli 2012

Vykort från råttan "Sociopat" på semester!

Hej på er alla nära och kära och alla fans! Japp det är bara jag, råttan Sociopat som vill skicka en hälsning från ön Gotland. Jag åkte hit för jag hade en blind date med en brud.Jäkligt snygg var hon!Blond men med lite bränna på näsan och lockigt hår. Egentligen vet jag att man inte får smuggla in brudar på hotellrummet här, men jag lyckades smuggla in tjejen via en bakdörr.Sedan hade vi myspys i min lya må ni tro! Förövrigt är käket helt ok här.Hotellvärdinnan på hotellet serverade tonfisk i olja med makaroner och grönsakssallad idag.Till efterätt var det någon grynblandning med blåbär på.Jag lyckades med tricket att färga delar av hotellrummet i blått med mina blåbär.Lakanen särskilt! Vädret här har tyvärr vart lite varmt och fuktigt för min smak.Hotellvärdinnan brukar öppna fönstret ibland, men jag gillar inte drag då jag lätt får nästäppa då. Det har vart vissa aktiviteter här.Jag fick bland annat prova på en del klätterväggar som hotellsvärdinnan kallar för "kattställningar".Det gillade jag förvisso.Det är lite skumt här i kvarteren ibland.Vissa svansande typer smyger runt mitt hotellrum.Vissa kallar dem "Visby hellracers" och andra kallar dem för katter.De verkar hänga i det här hotellet.Men de har faktiskt inte stört mig så jag har varken vart rädd eller besvärad av dem. Efter att ha smugglat upp blondinen på hotellrummet ett antal gånger så kom till slut hotellvärdinnan på mig, så nu är det slut med brudar på rummet tyvärr.Men jag har ännu inte gett upp hoppet om att träffa fler snyggingar här på ön,för jag har sett minst tre-fyra snyggingar svansa omkring på hotellet.Och så länge det finns svansar så finns det hopp!Det bor en gammal svansing här som tydligen är halvblind.Hon är rätt schysst och ganska lik mig.Det är nästan så jag tror vi är släkt. Jag skulle nog kunna rekommendera detta haket till mina polare inför framtiden.Det finns till och med swimmingpool i diskhon här om man nu gillar sådant.Men som sagt vädret kunde ha vart bättre.Men man kan ju inte ha tur med allt!Nej nu skall jag ta mig en roibos drink med honung i baren och kolla in storbilds tvn här. Tjingeling!/Sociopat PS:Lägger med en bild när jag chillar i en bungalow här i närheten!

Inga kommentarer: